Pies szuka Człowieka: Gerber

Wiem, że wielu z Was czeka na zdjęcia z niedzielnej wystawy w Poznaniu. Zanim się jednak nimi z Wami podzielę, mam przed sobą wcześniejsze zobowiązanie.
Ostatni tydzień był dla mnie stanowczo za krótki. Każda doba winna się była wydłużyć przynajmniej o połowę ;)
Praca, zajęcia fundacyjne i obrabianie zdjęć. Nie starczyło już czasu na posprzątanie domu i znowu wygrywam w kategorii Chujowa Pani Domu :D
I właśnie po sobotniej wystawie miałam przyjemność robić zdjęcia dwóm psom szukającym domu. Zupełnie nie związani z moją fundacją, więc jeżeli czyta mnie ktoś z Poznania komu podobają się moje zdjęcia, to chętnie wspomogę chociaż tak :)

I zapomniał o nim świat

Gerber to pierwszy z dwóch psów, którym robiłam zdjęcia w ubiegłą sobotę. Jego historia jest smutna, jak wielu innych wielorasowców niemających szczęścia...
Gerber w wieku 3 lat trafił do schroniska w Kłomnicach i następne 3 lata spędził właśnie tam. W zeszłym roku Fundacja Fundusz Migotkowy przejęła chłopaka pod swoje skrzydła i od tamtej pory mieszka w Domu Tymczasowym pod Poznaniem.
Gerberek ma 7 lat, waży 18 kg, jest wykastrowany, zaszczepiony i odrobaczony. Z psa wylęknionego stał się całkiem zrównoważonym dżentelmenem. Ładnie chodzi na smyczy, toleruje sunie i koty. Mieszka w tej chwili z takimi zwierzakami w DT. Uwielbia skakać i biegać za piłką. Chodzi na kurs posłuszeństwa i psich manier. Gerber potrzebuje spokojnego i cierpliwego, pełnego miłości opiekuna.
Telefon w sprawie adopcji: 603 755 591. Jeżeli nie jesteś zainteresowany adopcją - proszę udostępnij ten post. Wiem, że to może się wydać "bezsensu". Ale ogrom psów właśnie tak znalazło dom. Bo znajomy znajomego znajomego udostępnił na swojej tablicy, a później powiedział koleżance w pracy. Dajcie szansę Gerberowi! 
To wspaniały pies dla osoby aktywnej. Będzie Twoim kompanem do biegania czy jazdy na rowerze. Chcesz trenować z psem obi albo agility? Daj szansę właśnie Gerberowi :) 
Uwierz, odwdzięczy się Tobie ogromem miłości! 
P.S. Mam nadzieję, że wybaczycie mi czas oczekiwania na niedzielną wystawę ;) 

Komentarze

Popularne posty